blog.onlineonas.com.pl

blog.onlineonas.com.pl

Klucz do twojej mocy

5030-8258-ico-wu.jpg

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie lub częste głodówki czy całkowite
cialis w zelu
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała także może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj według zasady „to, co słuszne dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w naczyniach krwionośnych. Tym samym zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.