blog.onlineonas.com.pl

blog.onlineonas.com.pl

Menu na potencję

4580-1211-ico-wu.jpg

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem wpływającym na potencję jest właściwe odżywianie. Właściwa może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, ale również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć poważnych ubytków selenu. Możemy go unormować jedząc niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo istotny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W chwili picia napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, ale szybko można go zwiększyć jedząc warzywa strączkowe, wybrane ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Niezwykle ważnym składnikiem jest także arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić także uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na odpowiednie wytwarzanie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja